Explorando portugal

11. & 12. 6. 2023

V nedeljo smo imeli enega najlepših izletov tukaj. Odšli smo na Marinha Beach, dan pa je potekal takole…. Zbudili smo se se oblekli in pripravili kopalke, brisače in sončno kremo in komaj čakali na odhod na plažo, mogoče še preveč komaj čakali saj je večina od nas pozabila pojesti zajtrk 😂. Ob 9.40 smo že nestrpno čakali prihod avtobusa, ki naj bi nas peljal do tja (p.s. ta izlet je bil organiziran s strani projekta). Na avtobusu je bilo še veliko drugih študentov, ki so bili prav tako na (izmenjavi) in so imeli danes organiziran izlet kot mi. Hitro smo si našli prosta mesta in se usedli in tako se je začela 60 minutna vožnja do Benagil jame. Ko smo prispeli smo iztopili na Benagil Beach, od katere smo hodili še približno 20 min da smo prišli do plaže Marinha Beach. Pot je bili zelo zanimiva, saj smo si vmes pogledali veliko jam. Na plazi smo imeli nekaj prostega časa, ki smo ga izkoristili za kopanje v morju ležanje na plaži in kosilo (ker kot je znano nobeden ni imel zajtrka). Par uric je minilo in že smo se morali odpraviti proti avtobusu s katerim smo se odpeljali do mesta Albufeira. Tam smo imeli prosto, da smo si lahko ogledali mesto, nekaj pojedli pa tudi kupili kakšen lep spominek. Domov smo prišli okoli pol 7, že vsi utrujeni zato smo samo naročili hitro hrano jo pojedli, se stuširali in pogledali se en film.

Se zadnji ponedeljek. Waw kot bi komaj včeraj prišli v Faro danes pa že skoraj odhajamo. Vsi smo se imeli in se imamo tukaj zelo lepo, zato je misel na to, da se nase druženje in spoznavanje portugalske bliža koncu, videti skoraj ne mogoča. Take ganljive besede bova (prišparal) za zadnji dan, zato vas bova zdaj raje popeljali čez nas dan. Ponedeljek kot vedno si naredili vsak svoj zajtrk po želji kaj komur pase se oblekli in počakali prevoz do dela. V mesto od prihoda dijakov iz francije vedno pridemo precej pred začetkom dela, zato sva se midve kot vsak dan se malo sprehodili po mestu. Dopoldan smo vsi pridno delali v svojih podjetjih za kosilo pa se skupaj dobili v centru mesta in odšli na kosilo v restavracijo. Po kosilu je spet sledilo delo, a je minilo kar hitro, tako da smo kot bi mignil že čakali na prevoz. Ker midve končave malo prej sva se odločili da se posladkave s sladoledom, ki sva ga pojedli ob morju. Prišli so še ostali in tako smo se vrnili nazaj domov. Vsi lačni se vrnemo domov, ko se spomnemo, da imamo prazen hladilnik 😞. Tako so fantje hitro skočili v trgovino po najnujnejše stvari za današnje in jutrišnje kosilo. Ko so se vrnili smo morali porabit jajca zato nam je Žan naredil jajčka s salamo in sirom, eni pa so si potem naročil še pico. Večer se je končal ob gledanju filma (pre)pozno v noč🙈.

K & T

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sábado de água

Sexta, sábado e domingo! (Naš petek, sobota in nedelja!)